dinsdag 14 december 2010

Wat ik zoal doe

Ik kwam een tijdje terug een interessante blog tegen, waarin de schrijver vertelde over haar dagelijkse bezigheden. Zowel met als zonder computer.
Ik besteed best wat tijd achter mn computer, ook vanwege mijn opleiding en hobbies.




Ik heb een Macbook Pro 15inch. Niet dit gouden exemplaar hierboven, ik hou eigenlijk niet zo van goud.
Anyways, ik heb een macbook gekocht voor school. Ik wilde er al heel lang 1 maar was niet van plan er 1 te kopen, tot ik zag dat echt 90% van mijn klasgenoten een macbook had. En wat ben ik blij met mijn keuze zeg. De eerste paar dagen was het even wennen, maar een Macbook is echt heerlijk.
Niet meer opletten op virussen, geen vastlopende laptop, supersnel. En de standaard programma's zoals iPhoto en iMovie zijn echt heel handig.

Ik ben een tijdje echt photoshop verslaafd geweest, ik maakte vooral foto manipulaties van paarden, en ik tekende veel. Vanwege school doe ik niet zoveel meer met photoshop in mn vrije tijd. Ik heb de header van mijn blog wel in Photoshop gemaakt.



Ook zijn er een aantal sites die ik veel bezoek.
Een van mijn favoriete online spellen is Neopets. Je lacht nu vast, want het klinkt echt heel kinderachtig, maar het is eigenlijk echt heel leuk. En een stuk moeilijker dan je denkt. Mijn account is Bambamx33, mocht je het ook spelen.
Ik heb ook een lange tijd Horse Isle gespeeld, en daarna Horse Isle 2. :)

Ik bezoek best vaak Girlscene. De fora zijn vaak wel interessant, en sommige artikelen zijn leuk.

Rides.nl vind ik ook interessant, mn vriend houd veel van achtbanen etc, ik ben er zelf doodsbang voor maar vind het wel heel leuk om te kijken naar alle nieuwtjes en foto's die daar geplaatst worden.

In mijn lijst van meest bezochte websites in Google Chrome staan de volgende websites;
Deviantart
Neopets
Intranet van IAM
Youtube
Girlscene
Flickr
Blogger
Rides

Welke websites bezoek jij het meest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten