donderdag 23 december 2010

Photoshop = liefde

Ik zag bij ynske een post over bewerken, en aangezien ik niet tevreden was over de kwaliteit of kleuren van de foto's die ik net op mn muur gehangen had besloot ik ook maar weer eens te gaan photoshoppen.
Ik probeer al een tijdje curves onder de knie te krijgen maar ik krijg het nooit helemaal perfect. Ik ben dus op zoek gegaan naar wat custom curves en heb die zelf aangepast.

Het resultaat;






Wat sneeuwfoto's die ik met mn vriend heb gemaakt toen hij hier was. Ze zijn trouwens met mn iPhone gemaakt, best mooie kwaliteit :) Ik vind zelf de bovenste het leukst geworden. Wat vinden jullie?
Ik wilde ze wel neutraal houden, niet dat ze zo erg bewerkt zijn dat ze nep lijken. :)
De curves die ik heb gebruikt staan Hier.

Ik ga nog even verder met wat foto's bewerken, die plaats ik misschien ook nog wel in deze post, of een nieuwe. :)

Ohja, en ik ga morgen Bienenstich maken. Dat is een taart die bestaat uit 2 luchtige lagen cake met daartussen room en kersen. Dat wordt het toetje na het diner bij mn oma. :)

Gaan jullie iets leuks doen met kerst?

2 opmerkingen:

  1. Ik vindt de eerste het leukst!



    http://ieatfashiontoday.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, ga ik ook maar eens mee oefenen. Ik vind de eerste foto ook het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen