donderdag 23 december 2010

Kerstinkopen, foto's en goede voornemens

Vanmorgen heb ik met mijn ouders kerstinkopen gedaan. Ik heb nog een klein kerstcadeautje gekregen, ik ben heel benieuwd wat het is! De kerstboom ziet er zo gezellig uit met al die kadootjes eronder.
Kado shoppen is iets wat ik echt heel leuk vind :D


Afgelopen maandag ben ik met mijn vriend en een vriend van hem naar het glazen huis in eindhoven geweest. Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten ervan, want normaal volg ik dat niet echt maar het was echt heel gezellig. Het lijkt mij toch niks hoor, als dj de hele dag bekeken worden. Het enige momentje dat je voor jezelf hebt is als je naar de wc gaat geloof ik. Ik had al 'gedoneerd' aangezien ik een tshirt van 3fm heb gekocht, maar ik heb ook een tiara met 2 lichtgevende bollen gekocht en we hebben een foto laten maken.


Ik sta er gelukkig weer charmant op..

Over foto's gesproken, ik kwam op het idee om een fotomuur te maken, dus ik heb een stuk of 20 foto's geprint en op de muur geplakt. Helaas deed de printer vervelend en las hij niet alle bestanden dus ik mis nog een aantal foto's. Sowieso ben ik best veel foto's kwijtgeraakt toen ik van laptop wisselde, dus ik moet nog even wat mensen vragen om meer foto's :D




Ik heb al behoorlijk wat goede voornemens, ik wil namelijk heel graag afvallen. Afgelopen zomer ben ik heel veel afgevallen maar ik heb het idee dat er al weer heel wat bij zit, dus ik ga weer aan de slag. Helaas heb ik geen tijd/geld om te fitnessen, dus ik zal andere manieren moeten zoeken. Ik wil iig een eetdagboek bij gaan houden, ook op deze blog. Kcal tellen doe ik niet aan, maar ik hoop dat ik me een beetje bewust wordt van hoe ik eet en of ik slecht eet. Ook wil ik meer water gaan drinken, want soms drink ik maar 1 glas per dag. 


Ik wil meer tijd aan mijn vrienden gaan besteden, hopelijk gaat dat wat makkelijker nu ik mijn iPhone heb. Lekker veel pingen en msnen.


Wat zijn jullie goede voornemens?

4 opmerkingen:

  1. ten eerste; wat heb je een mooie header! ;o
    waar heb je al die texture's en brushes vandaan? ze zijn onwijs cute en mooi!

    leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah leuke blog!

    mijn voornemens ?
    die heb ik niet, want ik hou
    me er toch niet aan. haha. (:

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel veel pinten, FaceTimen en ontzettend veel van mijn lieve vriendinnetje houden... (niet dat ik dat al deed (a) )

    BeantwoordenVerwijderen