woensdag 22 december 2010

Kerst komt dichterbij

Ik heb weer een tijdje niks van me laten horen, ik ben 5 dagen bij mn vriend geweest en dat was echt heerlijk. Ik zie hem niet heel vaak dus het was super om hem nu zo lang achter elkaar te zien.

Mijn vader heeft ook PingChat op zn iPhone gedownload dus nu pingen we ook samen. In de trein stuurde hij me een foto van een pakketje dat vanmiddag was bezorgd en dat was het zachtroze leren hoesje voor mn iPhone!




Een foto volgt later, hij past ook niet helemaal geweldig, zo is de achterste camera een stukje bedekt en kan ik mn batterij niet zien omdat het scheef uitgesneden is, en er zit een kras op, maarja, wat verwacht je voor 2 euro :) Bovendien kunnen de meeste dingen makkelijk verholpen worden.

Ik heb al een aantal superleuke vroege kerstcadeaus gehad.
Naast mijn iPhone heb ik ook een nachtlamp van mn vriend gehad, in de vorm van een schildpad. Want ik noem heb mijn schildpadje :)
Het lampje projecteert sterren op de muur in verschillende patronen en kleuren, heel mooi!
En aangezien ik een beetje bang ben in het donker komt dat hartstikke goed van pas :3

Ook heb ik een fleecedeken en kussen gekregen van de ouders van mn vriend, aangezien ik het altijd koud heb komt dat ook heel goed van pas :D

Hebben jullie al vroege kerstcadeaus gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten