maandag 13 december 2010

iPhone/iPod accessoires onder de 10 euro

Ik ben van plan meer van dit soort posts te schrijven, leuke dingen onder de 10 euro.
Zoals je in de vorige post hebt kunnen lezen kost mijn school ontzettend veel geld dus mijn budget is meestal maar klein. Lang leve de koopjes dus!



Ohja, en alle webshops die ik vernoem daar heb ik zelf ooit of regelmatig besteld en zijn dus betrouwbaar. Bij ebay verschilt het per verkoper natuurlijk.

Klik op de foto's voor de links, bij ebay producten gaan er links naar de shop van de verkoper, prijzen kunnen afwijken.

iPod/iPhone 4g accesoires
Hi-jack koptelefoon splitter - 8.95
Luister met zn 2en naar je favoriete muziek!
icadeau.nl

In-ear oordopjes in het knalroze - 7,99
IQwebshop.com

Ik vond dat deze schattige speakers er ook wel bij mochten voor 12,50! Echt hema.



Mini silicone stand, 1.90 incl op ebay.
Lijkt me ook geschikt voor de iPod, ookal staat er iPhone in de titel.


Mini capsule speaker. 9,99 intertoys

Speakerset van Bart Smit, 6,99

Sony oordopjes (Aanrader!) 8,99 Bart Smit

iPhone 4 accesoires




Siliconen hoesje, verschillende kleuren, 0,80 cent incl, op ebay.

Paul frank hoesje (hard) voor 2 euro incl. op Deal Extreme.


Hello Kitty hoesje (hard) 2,10 euro inclusief op Deal Extreme

iPod Touch 4g


Siliconen hoesje in verschillende kleuren, 1,30 incl op ebay.

Schattige angel of devil hoesjes in verschillende kleuren op ebay voor 1,60 incl.

Sorry dat er zoveel internet winkels zijn, maar ik kon geen hoesjes onder de 10 euro vinden bij gewone winkels..

1 opmerking:

  1. wat een leuke, en handige post! (:

    even een tip, misschien is het handiger om je berichten ietsjes in te korten door een jumpspring te maken in je berichten. (;
    anders krijg je zo'n hele waslijst :P

    BeantwoordenVerwijderen