zondag 12 december 2010

iPhone 4g!

Het is bij ons nu al een paar jaar 'traditie' dat ik mijn kerstkado's al ruim voor kerst krijg..
Dit komt vooral door mijn vader, die kan nooit wachten met kadootjes geven als ze eenmaal zijn gekocht.
Deze eigenschap heb ik inmiddels ook overgenomen. Ik heb ontzettend veel moeite met het geheim houden van kadootjes.

Zo kreeg ik gisteren mijn kerst kado.
Een iPhone 4!



Ik ben er ontzettend blij mee, had helemaal niet verwacht dat ik hem zo vroeg al zou krijgen.
Ik ben meteen apps gaan downloaden, en had stiekem vorige week ook al wat hoesjes op ebay gekocht.
(Zoals je misschien gelezen hebt houd ik echt van koopjes. Ik vind winkels en sites zoals ebay en primark dan ook echt heerlijk.)
Dit zijn mijn aankopen;

Als het goed is de lichtroze, maar met de donkerroze ben ik ook blij :P
Voor 2,80 dollar.

Nummer 2 voor 0,99 dollar.

En er staan nog een aantal dingen op mijn verlanglijstje, maar die veilingen lopen pas over een paar dagen af.

Binnenkort koopt mijn vriend een iPod touch, en dan kunnen we pingen en beeldbellen, helemaal gratis. Kan niet wachten tot hij m heeft. (A)
Over mn vriend gesproken, hij is ook net een blog begonnen!
http://movieluc.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. Ah supervet!
    Haha ik wou dat ik dat had XD
    &Oehw Ebay ziet er altijd zo leuk uit!
    Ik ben alleen zo onhandig dat ik er geen sikkepit van begrijp ^^'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Ebay is handig hè? Jammer genoeg heb ik geen iPhone, maar hopelijk krijg ik hem met mijn verjaardag. Nog 2 maandjes wachten.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, een iphone! Leuke hoesjes ook! :)
    Liefs,
    http://livelaugh-andlove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen